Reklamacje

Szanowny Kliencie,

Jeżeli otrzymałeś od nas towar niezgody z umową lub produkt został uszkodzony podczas transportu przysługuję Ci prawo do złożenia reklamacji. Poniżej znajduje się instrukcja składania reklamacji.

  1. Dla zarejestrowanych klientów:
    - Zaloguj się na swoje konto na naszej stronie.
    - Wejdź na stronę Działu reklamacji RMA.

    - Dodaj nową reklamację.
    - W polu "nazwa produktu" wpisz jaki produkt chcesz reklamować.
    - Wpisz datę zakupu oraz miejsce zakupu (sklep internetowy).
    - Opisz na czym polega problem z danym produktem, a następnie zgłoś reklamację.
    - Wyślij na maila kontakt@poyerbani.pl zdjęcie reklamowanego produkt.

    Jeśli produkt, który otrzymałeś był uszkodzony, po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, wyślemy Ci ponownie dany produkt. Przesyłka będzie realizowana za pośrednictwem Poczty Polskiej.

    Jeśli nie odebrałeś nadanej przez nas paczki, również prosimy o złożenie reklamacji. Zwrócimy Ci wtedy pieniądze wraz z kosztami przesyłki. Zwrot pieniędzy będzie pomniejszony o koszty odesłania paczki zgodnie z cennikiem dostawcy:
    - Poczta Polska: 9,50zł
    - Kurier DPD: 11,50zł
    - Paczkomaty: 8,99zł

    Jeśli otrzymałeś produkty niezgodne z zawartą umową, postępuj dalej zgodnie z niżej wymienionymi krokami:
    - Po przesłaniu zdjęcia z błędnym zamówieniem, prosimy o odesłanie niepoprawnie otrzymanych produktów (przesyłka będzie realizowana na nasz koszt. W tym celu wejdź na stronę: https://ezwroty.poczta-polska.pl
    - Wybierz z górnego menu opcję "ZWRÓĆ TOWAR".
    - W oknie wybierz swój sklep, wpisz: "Grupa RB" i kliknij "Zwróć za darmo".
    - Uzupełnij wszystkie wymagane informację o osobie, która dokonywała zamówienia. Pamiętaj, żeby wpisać numer zamówienia w odpowiednim polu.
    - Wybierz punkt, z którego chcesz dokonać zwrotu.
    - Po zaakceptowaniu przez nas darmowego zwrotu, udaj się do wybranego punktu i prześlij nam reklamowane produkty.
    - Po otrzymaniu przez nas informacji o zwrocie, wyślemy Ci właściwe zamówienie.

  2. Dla niezarejestrowanych klientów:
    - Wyślij do nas maila z reklamowanym towarem na adres kontakt@poyerbani.pl, wraz z dołączonym do niego zdjęciem uszkodzonego towaru.
    - Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, otrzymasz od nas informację nt. dalszego postępowania.

 

Więcej informacji na temat reklamacji znajdą Państwo w naszym Regulaminie (VIII. TRYB POSTĘPOWNIA REKLAMACYJNEGO).

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel