Reklamacje i zwroty

Szanowni Klienci,

Jeżeli otrzymali Państwo towar uszkodzony lub niezgodny z opisem, przysługuje Państwu prawo do złożenia reklamacji. Jeżeli otrzymali Państwo produkt zgodny z opisem, lecz pragną go Państwo oddać, przysługuje Państwu prawo do zwrotu. Poniżej zamieszczamy instrukcje i warunki reklamacji oraz zwrotów w naszym sklepie:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1. Reklamacja uszkodzonego produktu

Jak dokonać reklamacji?

Reklamacji dokonuje się poprzez wysłanie wiadomości email na adres: reklamacje@venusti.pl. W temacie wiadomości należy podać numer reklamowanego zamówienia wraz z dopiskiem "Reklamacja". W treści wiadomości prosimy o załączenie zdjęcia przedstawiającego wadę otrzymanego towaru oraz dokonanie charakterystyki wady.

Warunki reklamacji

Reklamacji podlega produkt posiadający wady fizyczne, w wyniku których można uznać go za niepełnowartościowy. Reklamacji można dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia (data określana na podstawie trackingu przesyłki na stronie przewoźnika) . Zgłoszenie zostanie rozpatrzone przez Dział Reklamacji w ciągu 14 dni od wpłynięcia. Dział reklamacji dokona analizy zgłoszenia i - w zależności od stopnia uszkodzenia / charakteru wady oraz sposobu jej udokumentowania - odrzuci reklamację lub zatwierdzi ją proponując klientowi jedno z następujących rozwiązań:

- zwrot części lub całości poniesionych przez Klienta kosztów

- nieodpłatne dosłanie pełnowartościowego zamiennika reklamowanego produktu za pośrednictwem usług tej samej firmy kurierskiej, którą wybrano dokonując zakupu

Informacje na temat decyzji odnośnie uznania bądź odrzucenia reklamacji zostaną przedstawione w wiadomości email od sklepu lub za pośrednictwem kontaktu telefonicznego.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2. Zwrot towaru

W naszym sklepie istnieje możliwość odstąpienia od zawartej umowy i darmowego zwrotu zakupionego towaru bez podawania przyczyn w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Uwaga! Do zwrotu kwalifikuje się wyłącznie NOWY i NIEUŻYWANY towar w oryginalnym opakowaniu, pozbawiony jakichkolwiek wad lub śladów użytkowania. Po otrzymaniu zwrotu, Sklep ma 14 dni na jego zaakceptowanie i dokonanie zwrotu poniesionej przez Klienta kwoty. W przypadku odrzucenia zwrotu (np. gdy towar posiada ślady użytkowania), Sklep niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu poinformowania go o dalszych podjętych krokach.

Jak dokonać zwrotu?

1. Poinformować Dział Obsługi Klienta o woli dokonania zwrotu wysyłając email na adres: reklamacje@venusti.pl. W temacie wiadomości wpisać tekst "ZWROT TOWARU" i podać nr. zamówienia. W treści wiadomości umieścić dane konta, na które ma zostać dokonany zwrot pieniędzy.

2. Poczekać na odpowiedź Sklepu, w której zawarte będą niezbędne informacje odnośnie zwrotu oraz specjalnie wygenerowana etykieta umożliwiająca darmowy zwrot.

3. Wypełnić formularz odstąpienia od umowy i dołączyć go do zwracanego towaru. Nadać przesyłkę zwrotną.

Uwaga! Przed rozpoczęciem procedury reklamacji bądź zwrotu należy zapoznać się ze szczegółowymi informacjami odnośnie warunków ich przeprowadzania. Znajdziecie je Państwo w Regulaminie naszego sklepu.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel